Popieść go paralizatorem i do wymiany.
|
Popieść go paralizatorem i do wymiany.
Właśnie dostałem decyzję o odrzuceniu reklamacji z tytułu rękojmi, jako podstawa odrzucenia jest stanowisko gwaranta.... Byłem u rzecznika praw konsumenta, podpowiedział co trzeba sprawdzić, i jak napisać. Jeżeli znów odrzuca, to induktor
Rzecznik o dobry pomysł, ale oni jako sprzedający też mają swoje kruczki.
A zamiast iduktora, paralizator.
Nie zostawia śladów
Hmmm, w takim przypadku, mogą się bronić, że nie miałeś zabezpieczenia sieciowego.
Paralizator samym łukiem elektrycznym niszczy elektronikę na płycie głównej.
Nie pozostawia śladu, nie wiem czy ten lapek był rozkręcany w serwisiei czy nie ma plomb założonych na śrubkach ?
Jak nie ma, to śmiało wystarczy zdjąć spodnią obudowę, i usmalić elektronikę, usterka nie do wykrycia, nie pozostawia śladu
A więc po odwołaniu się od decyzji, i napisaniu kilku magicznych zdań nagle producent przyznał się , że układ chłodzenia jest wadliwy i wymienili. Odebrałem dziś laptop i jest dużo lepiej. Wnioski - klient nie awanturujący się jest na pozycji straconej. A w serwisie pracują nieudaczniki.... Niestety
Temat do zamknięcia, i dzięki za wszystkie rady
Pozostaje pogratulować cierpliwości.
Dobrze że zakończyło się to pozytywnie, bez smażenia elektroniki
A co do serwisów, każdy tak robi, aby odwalił się klient bez wymiany sprzętu.
Niestety prawda jest taka, że na polski rynek trafiają egzemplarze, z gorszego sortu.
Ja swojego Acera kupowałem w Norwegii, miałem go prawie 9 lat, nigdy nie było problemu.
Niestety, taką mamy rzeczywistość.
« Poprzedni wątek | Następny wątek » |
Informacje o wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątekAktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości) |
Tagi dla tego wątku |