Ferrari wyciągnęło podobno wnioski z rozczarowującego startu tegorocznego sezonu. Według włoskiej pracy ekipa z Maranello szykuje zmiany kadrowe.
Wyboru nie pozostawiły kierownictwu Ferrari problemy z aerodynamiką 150ºItalii. Autosprint nie wymienia nazwisk, ale bardzo możliwe, że swoje stanowisko opuści główny aerodynamik Marco de Luca. Pozycja projektanta Nikolasa Tombazisa jest podobno niezagrożona.
Ciekawą teorią na temat problemów Ferrari podzielił się anonimowo z prasą jeden z byłych inżynierów zespołu. – Szczerze mówiąc nie wierzę, że mają problemy z tunelem aerodynamicznym – powiedział sugerując, że kłopotów mogły przysporzyć raczej modele opon, które Pirelli dostarcza do testów aerodynamicznych w tunelu. – Uważam, że Ferrari próbowało testować z zakrzywioną strugą powietrza, aby symulować zachowanie auta w zakrętach, co jest bardzo trudnym zadaniem.