Wątek: Motor Show 2013

Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1 Motor Show 2013 
    Legenda MHTeam
    Awatar losmanos
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,217
    Podziękował/a
    490 razy
    4,236 podziękowań za 516 postów
    Siła reputacji
    175
    Dlaczego warto?

    Poznańskie targi motoryzacyjne Motor Show tworzone są przede wszystkim dla ludzi z pasją. Dzięki zaangażowaniu ich wystawców oraz partnerów, na przestrzeni ostatnich lat impreza ta znacząco rozrosła się pod względem liczby prezentowanych marek, zajmowanej powierzchni wystawienniczej oraz liczby zwiedzających, wzbudzając przy okazji zainteresowanie czołowych mediów, podziw i bardzo dobre opinie ich uczestników.

    ► Dla wystawców (importerów i producentów) targi Motor Show, są bardzo dobrą okazją do prezentacji swoich najnowszych propozycji rynkowych wśród ponad 60-cio tysięcznej publiczności, ściśle zainteresowanej tematyką motoryzacji i dysponującej środkami finansowymi, a także wśród blisko 600 akredytowanych dziennikarzy. Możliwość kreowania marki w komfortowych warunkach i ekskluzywnym otoczeniu, dostęp do szerokiego rynku aktywnych odbiorców indywidualnych i biznesowych – to tylko niektóre powody, dla których warto zainwestować w wystąpienie targowe na Motor Show.
    Zapytaj o ofertę uczestnictwa>

    ► Dla zwiedzających poznańska impreza motoryzacyjna stanowi źródło informacji o topowych markach i modelach, które zwykle można zobaczyć jedynie w kolorowych magazynach, na stronach internetowych, czy w reklamach telewizyjnych. Motor Show pozwala na bezpośrednią interakcję z najnowszymi modelami aut, motocykli i nie tylko. Wyjątkowa formuła tych targów jest atrakcyjna zarówno dla zarządcy floty firmowej, jak i całej rodziny, szukającej rozrywki w kwietniowy weekend.

    ► Dlaczego targi?

    Udział w każdej imprezie targowej wiąże się z wieloma korzyściami. Oto niektóre z nich.

    Targi umożliwiają:

    pozyskanie nowych klientów
    kompilację bazy danych nowych klientów
    wzmocnienie kontaktów z klientami
    wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
    demonstrację i promocję produktów
    tworzenie wizerunku firmy
    tworzenie i wzmocnienie marki
    zwiększenie zainteresowania mediów

    Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

    poznanie oczekiwań klientów
    uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
    znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
    prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów

    ► Korzyści dla wystawców:

    zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
    prezentacja nowych produktów (79%)
    podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
    wymiana i pozyskanie informacji (78%)
    pozyskanie nowych klientów (77,6%)
    wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
    wzrost znajomości produktów (75%)
    rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
    zawieranie umów sprzedaży (64%)
    wpływanie na decyzje klientów (63%)
    wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
    wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
    rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
    zawierania umów sprzedaży (29% firm)

    (Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

    ► Korzyści dla zwiedzających:

    kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
    doskonała porównywalność ofert
    możliwość obiektywnej oceny
    54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
    48% zwiedzających poszukuje informacji
    40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
    15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe

    Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

    ► Interaktywność:

    targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
    nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
    obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
    dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty

    ► Pełnowymiarowość wystąpienia:

    ekspozycja na miarę planów i potrzeb
    szeroka prezentacja nowości
    pokazy zastosowań produktu
    spotkania z kontrahentami
    konferencje prasowe

    ► Efektywność zwrotu inwestycji:

    badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności

    Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
    76% gości targowych ma określony plan działania,
    48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
    finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych

    ► Kompleksowość oferty:

    pomoc fachowej kadry
    pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
    rozbudowany serwis i jakość

    ► Matchmaking:

    badania rynku, raporty branżowe
    wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
    organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych
    pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
    organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji:
    w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii
    i Włoch

    ► Targi + Internet:

    Zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:

    kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%)
    produkt należy obejrzeć i omówić (35%)
    odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%)

    Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji:

    prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
    całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP


    Pisać kto bedzie bo ja napewno!!!!!
    Odpowiedz z cytatem  
     

  2. #2 Odp: Motor Show 2013 
    ROOT
    Awatar mccn
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    575
    Podziękował/a
    1,130 razy
    357 podziękowań za 27 postów
    Siła reputacji
    78
    Byłem zobaczyłem Szału nie było szkoda że wcześniej nie widziałem tematu bo byśmy się zgadali ...
    Optymista twierdzi, że świat stoi przed nim otworem, zaś pesymista wie, który to jest otwór.
    Odpowiedz z cytatem  
     

Informacje o wątku
Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego wątku

Zobacz tagi

Bookmarks
Bookmarks
Uprawnienia umieszczania postów
  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •