Wątek: Hitman: Absolution

Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1
  1. #1 Hitman: Absolution 
    G6D
    G6D jest nieaktywny
    Pierwszak
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    56
    Podziękował/a
    9 razy
    1 podziękowanie za 1 Post
    Siła reputacji
    15


    Światowa data premiery : 2012
    Platformy : Xbox360/PS3

    Piąta odsłona przygód słynnego zabójcy z charakterystycznym kodem kreskowym z tyłu głowy. W Hitman: Absolution Agent 47 zostaje zdradzony przez swoich dawnych pracodawców i wrzucony w samo centrum tajemniczego spisku. Najskuteczniejszy zabójca potężnej Agencji staje się teraz zaszczutą zwierzyną łowną i zmuszony jest wykorzystać swoje ponadprzeciętne umiejętności oraz doświadczenie, by przetrwać. Jego jedyną sojuszniczką jest znana z poprzednich części Diana Burnwood, która odgrywa teraz znacznie istotniejszą rolę.

    Tytuł, podobnie jak poprzednie części cyklu, łączy w sobie cechy gry akcji i składanki, chociaż w tym wypadku większy nacisk położono przede wszystkim na filmowość i dynamikę zabawy. W przeciwieństwie do poprzedniczek Hitman: Absolution – oprócz regularnych poziomów „skradankowych” - zawiera etapy, gdzie użycie bezpośredniej siły jest konieczne. Twórcy postawili na dynamicznie reagujące na nasze poczynania otoczenie i zaimplementowali wiele wypełnionych akcją, oskryptowanych sekwencji, w których musimy wykazać się ponadprzeciętną zręcznością. Sprawia to, że rozgrywka swoim tempem znacząco różni się od tego, do czego zdążyli się przyzwyczaić fani cyklu.

    Inną nowością jest duża liczba ułatwień, czyniących z Hitman: Absolution produkcję znacznie przyjaźniejszą dla niedoświadczonych graczy. Wśród nich jest między innymi specjalny tryb Instynkt, pozwalający nam widzieć trasy patrolu przeciwników.

    Gra została oparta na silniku Glacier 2, pozwalającym między innymi na odtworzenie zaawansowanej mimiki twarzy bohaterów za pomocą technologii motion-capture. To ostatnie dało twórcom okazję do zatrudnienia do głównych ról kilku popularnych filmowych aktorów (wśród nich są między innymi Keith Carradine i Marsha Thomason), którzy oprócz podkładania głosów swoim postaciom użyczają im także swoich podobizn. Innym przykładem „ożywienia” bohaterów jest wyposażenie ich w zaawansowane mechanizmy sztucznej inteligencji – przeciwnicy reagują dynamicznie na zmieniający się bieg wydarzeń i otoczenie.
    Ostatnio edytowane przez sarzala ; 22-09-11 o 13:56
    Odpowiedz z cytatem  
     

Informacje o wątku
Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Tagi dla tego wątku

Zobacz tagi

Bookmarks
Bookmarks
Uprawnienia umieszczania postów
  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •