Rusza sprzedaż w Polsce.

Ostatnie "dziecko" Chrisa Bangle'a - BMW X1 wjechało do polskich salonów. Za najmniejszego SUV-a BMW trzeba zapłacić 131,8 tys. zł. Za tę cenę otrzymujemy samochód wyposażony w 2-litrowego diesla (177 KM) z 6-biegową skrzynią manualną i napędem na przednie koła. Takie X1 rozpędza się do 100 km/h w 8,1 s i osiąga prawie 220 km/h.





Jeszcze większe emocje wzbudza model z silnikiem wysokoprężnym o pojemności także 2 l, ale o mocy 204 KM i z napędem na 4 koła. Auto przyspiesza do setki w 7,3 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 223 km/h. Cena tego modelu jest prawie o 20 tys. zł wyższa od tej, którą trzeba zapłacić za wersję podstawową.



Topową odmianę BMW X1 napędza motor benzynowy o pojemności 3 l i mocy 258 KM. Za 188,2 tys. zł kierowca kupuje bardzo szybkiego SUV-a, któremu osiągnięcie pierwszej setki zajmuje tylko 6,8 s, a możliwości auta kończą się dopiero przy 230 km/h. Samochód ma napęd na 4 koła i 6-biegowy automat.