Google od dawna udostępniało jedynie narzędzia, które pozwalały porównać popularność różnych słów kluczowych, ale nigdy nie ujawniało konkretnych liczb, jakie za nimi stoją. Od wczoraj wyszukiwarka wreszcie publikuje liczbę wyszukań poszczególnych fraz - to rewolucyjne i ewolucyjne przedsiewziecie.
Googlowy Keywoord Tool od wczoraj pokazuje nie tylko przewidywaną liczbę kliknięć w reklamę, ale również liczbę wyszukań każdej frazy zarówno w ostatnim miesiącu jak i miesięczną średnią z ostatnich dwunastu miesięcy.

Keyword Tool już wcześniej podpowiadał słowa kluczowe powiązane z frazami, jakie wpisał użytkownik - dzięki temu można było odkryć inne frazy, przy których warto się reklamować lub na które warto pozycjonować. Nigdy jednak nie było dokładnie wiadomo jak bardzo te podpowiedziane słowa są atrakcyjne. Od wczoraj już wiadomo - i to jest chyba jedno z najciekawszych zastosowań tego narzędzia.

Jeśli będziecie sprawdzać polskie słowa kluczowe, zwróćcie uwagę, żeby zmienić język na polski i kraj na Polskę. Niestety dla wchodzących z polskich IP najwyraźniej domyślnie filtrowanie ustawione jest na język angielski oraz obszar UK.


source: webstop.pl